středa 11. července 2012

Seume Sioso La Sia Morra ,,alias" Tečka

Ahojky!:).Jak jsem se zmínila v předchozím článku-dnes jsem se pokusila o svůj první modelovaný výtvor.Je to klisna Tinkera se jménem Seume Sioso La Sia Morra.Říkám jí však tečko :D
Přezdívku si získala díky její vnucené povaze,miláček ;)
Je o velikosti 1 cm(centimetr),takže nemohla dopadnout nejlépe.Je pro mne však poklad :)
Mám ji strašně móc ráda!Má pohádkově dlouhou hřívu,kterou jí pěstujeme a pěstovat budeme!;P
No a dost mých keců a povídek-máte jí tady.
!PROSÍM VÁS,ABY JSTE SE VYJÁDŘILI NA MŮJ PRVNÍ POKUS O KONÍKA CO MĚŘÍ JEDEN CENTIMETR!

Ona není tak ošklivá jako na fotce!Je extra sladká!;)



Kuk!:P

Tak co?:) Líbí se Vám moje tečka?:)
Mám ještě hnědku,opět ležící-foto možná ještě dnes,ale asi nejspíše zítra ;)

2 komentáře:

  1. Páni :) moc povedená, já už jenom u tak malinké hlavy bych si tu hmotu omlátila o hlavu :D já už ničeho nevydržím, na tu velikost je to bomba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je roztomilá :) Moc se ti povedla :)

    OdpovědětVymazat