čtvrtek 12. července 2012

Nový obavatelé ranche :)


Dnes,krátce po desáté hodině se stala má nejoblíbenější věc ;)
,,Pošťák!" zvolala mamka.A já věděla kdo to asi bude...Nový koníci z RZ Demetri!Okamžitě jsem svižně popadla balík a letěla do kuchyně pro nožík.,,Křup" ozývalo se z krabice.Otevřu a tam je nemalé překvapeníčko :) Nádherný kočár s povozem,ve stylu western=úžasný.Poté spatřím Summer Kinga-úžasného appalossa Leopard hřebce s modrýma očima!Opravdu,svým vzhledem je NEUVĚŘITELNÝ.
A už něco vidím...je to plavé,s úhořím pruhem,vzpíná se to...no kdo to může být?Ano,je to Spiritek!
On je tak nádherný!A v ČR poměrně vzácný.Jsem ráda,že mám tu čest,vlastnit takový poklad!
Všichni jsou po jednom shrnutí úžasní ;) Součástí byla i ohrada a klisna Rain,ta ovšem patří mé sestře ;)
A tady jsou už jen fotky nováčků :)











4 komentáře:

  1. Páni, nádherní, gratuluji :)

    rainbow

    OdpovědětVymazat
  2. Všichni jsou moc krásní :-) Gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Anne!=)
      To je dobře,jsem ráda že Tě zase slyším ;)
      Jinak děkuji moc :)
      Rainbow:Děkuji Ti moc moc moc!:)

      Vymazat
  3. Gratuluji! Ano, vybírání schránky za určitých podmínek :D (ale hold nyní omezených) rozhodně patří mezi nejoblíbenější věci.
    Mezi Summerkem a Secretariatem jsem se rozmýšlela kdysi... Ale nakonec zvítezil Sec a stal se z něj Think Twice ;). Povoz... ten jsem mohla mít před pár lety. Našla jsem jej totiž ještě na tehdejším 2. internetovém prodejci BH v ČR - Nedvěd. Žel, na můj dotaz, zda je povoz ještě skledem odpověděli až za tři měsíce a to jsem je kontaktovala snad třemi způsoby :'D
    Koník&RSS

    OdpovědětVymazat