středa 11. července 2012

Den=♥

Dnešní den shrnuji téměř velmi brzo.To je neobvyklá činnost :) Alespoň máte co číst.
Tak co ke dnešku říci?Asi pouze to,že byl skvělý den!♥
Vyráběla jsem atd...možná ještě dnes bude překvápko.Ale tajné.Je to o dost menší než Minni Whinies.Ano...vyrobila jsem si takového ,,Art Resinka" :D Moc mě to baví :)
A moje další srdcovka-přijdoou koníci od Mazla a k nim úžasný Spirit a Rain+kočár.Rain si ode mne vyžebrala sestra,pod podmínkou že bude opatrná.Na mne přibyl ♥Spirďa♥ a kočár musíme mít dohromady :/
No jo...tak alespoň něco :D Spiritek je i LS oceněný,doufejme tedy že se u bude dařit i nadále.
Mazel je moc šikovná...moc ráda u ní nakupuji,má skvělý výběr jak OFíků tak CMek.
                                               ********************
Pokud víte,do provozu se opět dal WWR a Lintitth!Je skvělé,že jsi se nám Linuško vrátila ♥
Bez Tebe to tu nebylo ono,přestože zatím Tvůj Ranch navštívilo a ponechalo koment pár lidiček.
Budu k Tobě chodit denně :)
                                             *********************
Ze života mých malých neposedů křečíků džungarských ani nějáká veliká záležitost není ;)
Pouze že budeme mít mladé.Snad se narodí v klídku a pohodě ♣ Jsou sladcí a Naervon mi poradila,jak dlouho bude Just březí.Za což jí moc mocinky moc děkuji!:)
Počítám tedy s tím že by se mladí měli narodit asi tak...1-2. srpna??:)
Ale né!Já budu na dovče na Valašsku!Panebože!:( No zkusím rodiče ukecat,aby se posunul termín,po porodu křečků☺
                                           ***********************
No teď už jen přeji krásné prožití skoro večera a ať stihnete ty věci,které jste chtěli dodělat ;)
A já se jdu kouknout do mrazáku...nýbrž sáhnout mou neohrabanou prackou po zmrzlině,tudíž po koníkovi co zamrzá...:D
Ano...asi je to trošku drastické,ale toto je jediný způsob jak přemstít koně k tomu,aby po tepelných úpravách zůstal téměř měsíc ve stejné poloze :D
No toť vše
                  Vaše Caroline ♥

1 komentář:

  1. Mazel je spolehlivá a fajn holka :) člověk je rád, že má občas od koho odkoupit skvělá CMka i OF koníky :)
    No jo, Lin, ale tak aspoň měla FB, takže se s ní dalo být v kontaktu :)
    Gratuluji k prckům :) já o tom teda nic nevím, ale řekla bych, že stejně zvířata rodí většinou v noci a někdy se o tom člověk ani nedozví, ačkoli je určitě krásné vidět je co nejmladší :)

    OdpovědětVymazat