středa 11. července 2012

Me Respetan

Jméno:Me Respetan{Resp,Me}
Překlad:Doslova Važte si mě
Plemeno:Paso Fino
Pohlaví:hřebec
Matka:---
Otec:---
Zaměření:Drezura,výstavy,chov,plemenitba
Povaha,začátky chovu:Respetan je náš nejvzácnější kůň na ranchy,hned po Pink Rainboowi.Jeho začátky byly velmi kruté.Jedna z domovských stájí v Amrice,ho chtěla pouze pro honácké výhody-proto se teď westernu nevěnuje.Až dosáhl věku 8 let,mysleli si že už je jeho věk nadmíru vysoký a nebude mít téměř žádné využití a sílu.Mýlili se.Zavřeli ho do boxu,kde pobýval téměř 6 měsíců-bez jídla a vody.Stáj se rozhodla přestěhovat do německa,kde také koupila nové koně.
!Koník se naštěstí dostal do lepší stáje!  Bylo mu tam dobře,každodenní přísun vody a pití.Pobýval tam téměř tři roky...když náhle se objevil inzerát s titulkem: Prodám Paso Fino hřebce,plemenný-cena 60 000,-Kč.A bylo rozhodnuto-musí být náš.Přijel i se Sergijevem a Phaustinem-kamarády z nové stáje.Teď se má dobře a zatím se neprojevili žádné větší problémy :)

4 komentáře:

  1. Koník nádherný, měla jsem ho taky... jeden z těch mála, u kterých jsem litovala, že jsem ho prodala...

    Ta moje byla březí měsíc, ale u křečků je to jinak... nalovila jsem tyhle informace:

    "Křečci patří vůbec k nejplodnějším savcům na zemi. Samička přivádí na svět po velmi krátké březosti v průměru 6-10 , ale i 15 mláďat. Navíc délka cyklu říje je u samičky asi 1 týden, takže prakticky může přecházet z jednoho období březosti do druhého.
    Délka březosti je u křečka syrského (= křeček zlatý) 15-16 dnů, u křečíka džungarského 19-22 dnů, křečíka roborovského 21 dní, křečíka campbellova 18 dnů.
    Mláďata potřebují péči jen během prvních 28 dnů a schopna rozmnožování jsou již ve stáří asi 3 měsíců. To vše velmi urychluje jejich celkovou rozmnožovací schopnost."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naervon...ty jsi prostě rozená Wikipedie(:D)
      Moc moc Ti děkuji ;)
      A mohla bych se zeptat,jak se o ně starat,co malým umožnit atd...?:)

      Vymazat
  2. ÁÁ, konečně mi jdou vkládat komentíky :)
    Takže - jako první a nejdůležitější bych chtěla zjistit, kde se momentálně a vůbec po celé prázdniny nacházíš (město), abychom mohly uskutečnit to setkání ;). Jak jistě víš - já pobývám do pondělí v Liberci, v Králově háji.
    Respetan měl veliké štěstí, že ho potkal happy end. Je určitě výtečný plemenník. Ať se mu daří ve sportu i ve stáji :)

    Koník & RSS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koníku,zatím to není jisté.Jedu na Moravu a poté si chci dát oraz.Už mám domluvený sraz s Mazlem,takže bohužel...
      Nevím,kde bychom se mohly setkat.
      Děkuji,myslela jsem si,že se budu moct setkat se Samanthou-nic.
      s Tebou bych nejraději,ale bohužel.Tak snad příště...:(
      Caroline & RSD

      Vymazat